NEB Class 12 Questions: NEB 12 Model Questions 2080/2024


NEB Class 12 Routine 2080-2081: Class 12 Routine

हाम्रो सामाजिक दायित्व (Hamro Samajik Dayitwo) - Class 10 Social Unit 3 Lesson 8

Class 10 Social Studies Unit 3 Samajik Mulya Manatya Lesson 8 Hamro Samajik Dayitwo Exercise Question Answer 2080 Guide. हाम्रो सामाजिक दायित्व

पाठ ८ : हाम्रो सामाजिक दायित्व

 
Class 10 Social Studies Unit 3 Samajik Mulya Manatya Lesson 8 Hamro Samajik Dayitwo Exercise Question Answer 2080 Guide.

Check: SEE Class 10 Model Question 2080/2081

Hamro Samajik Dayitwo Course

हाम्रो सामाजिक दायित्व (Hamro Samajik Dayitwo) - Class 10 Social Unit 3 Lesson 8 Book Course is given as:

हाम्रो सामाजिक दायित्व (Hamro Samajik Dayitwo) - Class 10 Social Unit 3 Lesson 8
हाम्रो सामाजिक दायित्व (Hamro Samajik Dayitwo) - Class 10 Social Unit 3 Lesson 8
हाम्रो सामाजिक दायित्व (Hamro Samajik Dayitwo) - Class 10 Social Unit 3 Lesson 8

१. जेष्ठ नागरिकको महत्त्व कुनै चार बुँदामा उल्लेख गर्नुहोस् ।

 
उत्तर :

जेष्ठ नागरिकको महत्त्वलाई निम्न बुँदाका माध्यमबाट स्पष्ट पार्न सकिन्छ :-
 
(क) समाजको निर्माणकर्ता
(ख) सामाजिक तथा सांस्कृतिक ज्ञान, मूल्य मान्यता र परम्पराका धरोहर
(ग) अथाह अनुभव र ज्ञानको भण्डार
(घ) असल बाटो देखाउने पथप्रदर्शक
 
 


२. " जेष्ठ नागरिक हाम्रा पथप्रदर्शक, संस्कृति, मूल्यमान्यता र परम्पराका स्रोत हुन् ।" यस भनाइलाई तर्कसहित पुष्टि गर्नुहोस् ।

 
उत्तर :

जेष्ठ नागरिकहरूले आफ्नो जीवनमा प्रशस्त उतार चढाव भोगेका हुन्छन् । त्यही उतार चढाव र भोगाइका कारण जेष्ठ नागरिकहरूमा अथाह अनुभव र ज्ञानको भण्डार रहेको हुन्छ । तसर्थ उहाँहरू हाम्रा असल पथ प्रदर्शक हुन् । हामीलाई सधैँ सत्मार्गमा लाग्न प्रेरित गर्ने प्रेरक पनि हुन् जेष्ठ नागरिकहरू । समाज निर्माणमा उहाँहरूको ठुलो योगदान रहेको छ । आज हामीले जुन सांस्कृतिक गौरव प्राप्त गरेका छौं त्यो उहाँहरूकै योगदान हो । संस्कृतिको स्रोत, पुस्तान्तरण र हस्तान्तरणको माध्यम जेष्ठ नागरिक नै हुन् । सांस्कृतिक ज्ञान, मूल्य मान्यता र परम्पराका धरोहरका रूपमा जेष्ठ नागरिक रहेका छन् ।
 
 


३. असहाय र अपाङ्गता भएका व्यक्तिको सुविधा र संरक्षणका लागि भएका कानुनी व्यवस्थाहरू के के छन्, उल्लेख गर्नुहोस्

 
उत्तर :

असहाय र अपाङ्गता भएका व्यक्तिको सुविधा र संरक्षणका लागि भएका कानुनी व्यवस्थाहरू :-
 
(क) नेपालको संविधान, २०७२ मा मौलिक हक अन्तर्गत रोजगारी तथा सामाजिक सुरक्षासम्बन्धी हकमा वृद्ध, अपाङ्ग, अशक्त र असहाय नागरिकलाई कानुनमा व्यवस्था भएबमोजिम सामाजिक सुरक्षाको हक हुने व्यवस्था गरिएको छ ।
 
(ख) राज्यका नीतिहरूमा असहाय, वृद्ध, अपाङ्ग, अशक्तको संरक्षण र उन्नतिका लागि सामाजिक सुरक्षाको विशेष व्यवस्था गर्ने नीति अवलम्बन गर्ने उल्लेख गरिएको छ ।
 
(ग) अपाङ्गता भएका व्यक्तिहरूलाई राज्यको मूल प्रवाहमा ल्याउन राज्यका हरेक निकायमा आरक्षणको व्यवस्था गरिएको छ ।
 
(घ) सार्वजनिक स्थलहरूमा अपाङ्गमैत्री वातावरण तयार गरी विशेष संरक्षण गर्ने प्रयास गरिएको छ ।
 
 


४. अपाङ्गता भएका व्यक्तिलाई दया माया होइन, अवसर प्रदान गर्नुपर्छ, किन ?

 
उत्तर :

दया मायाले मात्र अपाङ्गता भएका व्यक्तिहरूको समस्या दीर्घकालीन रूपमा समाधान गर्न सकिँदैन । उनीहरूका समस्या समाधान गरी दिगो रूपमा सम्मानजनक ढङ्गबाट रहन सक्ने अवस्थाको सिर्जना हुनु जरुरी छ । त्यसका लागि उनीहरूको क्षमता पहिचान गर्ने र क्षमताअनुरूपको रोजगारी तथा स्वरोजगारीको व्यवस्था गर्न सकेका मात्र उनीहरूप्रतिको दृष्टिकोण बदलिन्छ । अपाङ्गता भएका व्यक्तिले पनि गर्न सक्छन् भन्ने तथ्य सबैले बोध गर्छन् । तसर्थ अपाङ्गता भएका व्यक्तिलाई आत्मनिर्भर बनाई सम्मानजनक रूपमा जिउने अवसर प्रदान गर्न दया माया मात्र पर्याप्त हुँदैन, अवसर प्रदान गर्नुपर्छ । राज्यले अपाङ्गता भएका व्यक्तिलाई शिक्षाको अवसर दिएको छ । रोजगारी र अन्य क्षेत्रमा अवसर दिएको छ । तसर्थ उनीहरूलाई आत्मनिर्भर र सम्मानको जीवन व्यतीत गर्ने अवस्थाको सिर्जना भएको छ ।
 


सामदायिक कार्य

 

तपाईँको परिवार तथा छरछिमेकमा जेष्ठ नागरिक, असहाय र अपाङ्गता भएका व्यक्तिको अवस्था कस्तो छ ? साथीहरूसँग मिलेर सामूहिक खोजी गर्नुहोस् र उनीहरूको संरक्षण र सम्मानका लागि के कस्ता कार्यहरू गर्नुपर्ला ? सुझावसहितको एउटा प्रतिवेदन तयार गर्नुहोस्।

 

शीर्षक :- जेष्ठ नागरिक, असहाय र अपाङ्गता भएका व्यक्तिको अवस्था र संरक्षणका उपायहरूसम्बन्धी अध्ययन

 

उद्देश्य : - यस अध्ययनका उद्देश्य निम्न छन् :-

 
(क) समुदायमा रहेका जेष्ठ नागरिक, असहाय र अपाङ्गता भएका व्यक्तिको वर्तमान अवस्था पहिचान गर्नु (ख) उनीहरूको संरक्षण र सम्मानका लागि गर्नुपर्ने कार्यहरू सुझाउनु ।
 

अध्ययन विधि : प्रत्यक्ष अवलोकन र सोधखोजका माध्यमबाट

प्राप्त भएका मुख्य मुख्य तथ्यहरू :-

(क)

(ख)

(ग)

(घ)

(आफै लेख्नुहोस्)

निष्कर्ष तथा सुझावहरू :

मिति : प्रतिवेदक :



About the Author

Iswori Rimal is the author of iswori.com.np, a popular education platform in Nepal. Iswori helps students in their SEE, Class 11 and Class 12 studies with Complete Notes, important questions and other study materials.

Post a Comment

AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.